Tuesday, September 29, 2009

Nieuwe fietssponsor





Ik heb een nieuwe fietssponsor! Vanaf nu rijd ik rond met een shirt van Rabobank-Badar-Lampung. Vanmorgen met een twintigtal mensen gaan fietsen. Stipt om zes uur stonden ze voor mijn hotel. Wie zegt daar dat Indonesiers niet stipt zijn? Inderdaad waren de fietsers de beter gegoeden van het stadje. Onder andere de directeur van de Rabobank blijkt een gepassioneerd fietser te zijn. Het fietsen bleek nogal kort, uiteindelijk werd het een grote fotoshoot voor de Rabobank. We hebben uiteindelijk 2 (!) kilometer gefietst. Een nieuw rekord. Na de heel korte fietstocht gingen we naar een lokaal cafeetje waar de bankdirecteur iedereen op koffie trakteerde. Dat hoort natuurlijk ook bij het sponsoren. Als ontbijt kon ik rijst met een pikant sausje krijgen, maar dat heb ik vandaag even overgeslagen.

No comments: