Monday, July 04, 2011

Regen, modder, slakken, roofvogels en kersen






De laatste dagen draag ik ongeveer al mijn kleren. Die had ik eigenlijk meegebracht voor de laatste maand van mijn tocht. Maar gelukkig heb ik alle dagen flinke wind mee zodat ik er, ondanks het slechte weer en de klimmetjes op onverharde paden, in slaag om behoorlijke afstanden af te leggen. Ik wil toch voldoende tijd in Rusland kunnen fietsen.

Momenteel volg ik de R1 Europaroute. Deze fietsroute gaat van Callais tot Sint-Petersburg. Na een moeilijke start in Nederland waarbij de route moeilijk was te volgen ondanks GPS en kaart, is dit in Duitsland een prachtige route. Men slaagt er in om de route langs heel kleine wegen te laten gaan zodat je nooit op een grote weg moet fietsen. Ik denk er nu aan om de route verder te volgen door Polen.

1 comment:

Unknown said...

he dag Dan! je zit al een aardig eind op weg zie ik!
wij zijn hier onze laatste voorbereidselen aan het treffen en zondag is het onze toer!
gr gwen