Friday, July 22, 2011

Elblag


Rustdag. Wat een woord als je de luxe hebt om drie maanden lang verlof te nemen.

Maar hoe krijg je een fietsloze dag vol? Het was weeral nodig om kleren en fiets te wassen. Ik begon mezelf een beetje te ruiken als ik aan de kassa van de supermarkt stond en de ketting van de fiets zat vol zwarte smurrie waardoor het schakelen niet meer zo vlot ging. Ook is enkele dagen geleden de benzinefles in mijn fietstas open gegaan waardoor alles in die tas naar benzine stinkt. Deze spullen kunnen nu wat luchten, ook al blijft er wel een stevig luchtje aan zitten. Verder was ik dringend op zoek naar een computer met USB-poort zodat ik de juiste kaarten op mijn GPS kon zetten (ivm gewijzigde route). En het is natuurlijk ook leuk om eens wat langer te kunnen slapen.

De rest van de dag vul ik op met was drogen en lezen. Kortom, een luie dag die snel om is.

No comments: