Wednesday, July 06, 2011

Berlijn is in zicht






Momenteel zit ik Dessau.

De laatste dagen waren erg zwaar. Heel slechte wegen, soms boswegen met veel modder en constant klimmen en dalen. Gisteren heb ik voor het eerst last gekregen van mijn knie. Ook kreeg ik een soort kramp in mijn linkerbeen waardoor ik vermoedelijk mijn rug heb overbelast. Vandaag was dus een rustdag-op-de-fiets. Weinig kilometers gemaakt.

Onderweg beginnen de dorpen en stadjes te veranderen. Soms merk je nog duidelijk het communistische karakter. Op de meeste plaatsen wordt er hard gewerkt om alles te renoveren, maar sommige achterbuurten zijn nog niet helemaal westers. De wegen zijn dan slecht en er zijn nog ouderwetse woonblokken.

Ik probeer binnen een tweetal dagen in Berlijn te zijn en zal daar wat foto´s op de Blog zetten. En vooral mijn kleren eens te wassen!

1 comment:

Lisette said...

Hoi Dan,

We volgen je reis op je blog, hoor. Veel fietsplezier!

groetjes, Patrick & Lisette