Monday, September 12, 2011

Moermansk




Mijn doel is bereikt. Gelukkig heb ik een groot deel met meewind kunnen fietsen en bleef het grotendeels droog. Anders was het voor mij waarschijnlijk onmogelijk geweest om deze laatste etappe te fietsen. Voorlopig heb ik genoeg gefietst en ga de resterende tijd dus niet meer verder trappen. Het is hier momenteel koud en regenachtig weer.

Ik wil met de trein vanuit Moermansk naar Sint-Petersburg reizen. Het vliegtuigticket naar huis heb ik al gekocht. Omdat ik nog een ruime week heb, wil ik onder andere nog naar Vyborg. Een stad aan de grens met Finland. Ook heb ik nog niet aan sightseeing gedaan in Sint-Petersburg, dus dat zou ik ook nog willen doen. Het eerste wat ik wil doen als ik in Sint-Petersburg aankom is mijn kleren wassen. Die hebben immers geen wasmachiene gezien sinds ik vanuit Sint-Petersburg ben vertrokken.

2 comments:

Unknown said...

en geen beren en wolven tegen gekomen?

Peter Arnou said...

beste Dan,
ons hoedje af voor jouw prestatie.
greetz
Peter&Catherine